Fabryka Mediów producent telewizyjny oraz koncesjonowany nadawca satelitarny kanału telewizyjnego PatioTV ogłosił konkurs na produkcję programów telewizyjnych. Fabryka Mediów zaprasza do współpracy młodych utalentowanych ludzi. Ty także masz szanse na ciekawą współpracę w zakresie produkcji audycji telewizyjnych i radiowych dla młodzieży. Już teraz studenci i absolwenci kierunków artystycznych budują w studiach scenografie a później nagrywają swoje pierwsze audycje. Telewizja PatioTV Fabryki Mediów oferuje szansę zaistnienia na antenie, zaprezentowania swoich umiejętności i opinii. Nowy kanał lansuje trendy i pobudza widzów do pozytywnego i kreatywnego działania. Firma działa w branży nowoczesnych technologii multimedialnych. Firma dzięki współpracy z Inkubatorem Technologicznym ARTERION ma do dyspozycji w Łodzi profesjonalnie wyposażone studia telewizyjne a także studio radiowe. Studia telewizyjne zrealizowane są w klasie broadcast. Do dyspozycji Fabryki Mediów jest także telewizyjna baza postprodukcyjna w oparciu o systemy renomowanych firmy AVID oraz SONY
Konkurs ogłoszono w następujących kategoriach: 1.Cykliczną audycję motoryzacyjną Forma: magazyn Grupa docelowa: 15 – 22 lub 23 – 35 Częstotliwość: raz w tygodniu Czas emisji: 26 minut 2.Cykliczną audycję o tematyce sportowej Forma: magazyn Grupa docelowa: 15 – 22 lub 23 – 35 Częstotliwość: raz w tygodniu Czas emisji: 26 minut 3.Cykliczną audycję na temat nowych technologii Forma: magazyn Grupa docelowa: 15 – 22 lub 23 – 35 Częstotliwość: raz w tygodniu Czas emisji: 26 minut 4.Cykl audycji o finansach osobistych, zarządzaniu budżetem domowym Forma: magazyn Grupa docelowa: 15 – 22 lub 23 – 35 Częstotliwość: raz w tygodniu Czas emisji: 26 minut 5.Cykl audycji podróżniczych Forma: magazyn Grupa docelowa: 15 – 22 lub 23 – 35 Częstotliwość: raz w tygodniu Czas emisji: 26 minut Regulamin Konkursu
1.Autorzy najlepiej ocenionych oferty dostaną propozycje realizacji pilotów audycji z wykorzystanie budżetów i technologii dostępnych w Fabryce Mediów. Piloty, po pozytywnej ocenie Komisji Kolaudacyjnej, mogą zostać skierowane do produkcji cyklicznej i emisji w Patio TV od września 2008 roku 2.W konkursie mogą wziąć udział osoby fizyczne i firmy produkujące audycje telewizyjne 3.Propozycje są przyjmowane do 31 marca 2008. Adres pocztowy: Fabryka Mediów Sp. z oo. 90 – 212 Łódź , ul. Rewolucji 1905 roku 82 ( budynek Arterionu) z dopiskiem „Konkurs’ Mail:
Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
4.Konkurs zostanie rozstrzygnięty do 30 kwietnia 2008 5.Nadsyłane propozycje muszą zawierać: Dane autora ( imię, nazwisko, adres, nr telefonu) CV autora ( wraz z oświadczeniem: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych (Dz. U. Z 1997 r. Nr 133, poz. 833) Cel audycji Założenia programowe i realizacyjne Opis formuły audycji Konspekt przynajmniej jednego odcinka cyklu Wstępny kosztorys Autorzy załączają klauzulę: Oświadczam, że przysługują mi majątkowe i osobiste prawa autorskie do zgłoszonej audycji. Zwiastuny, piloty, zdjęcia kandydatów na prowadzących audycje są mile widziane. 6.Propozycje nie zawierające powyższych informacji nie będą brane pod uwagę. 7. Prace zgłoszone do konkursu będą oceniane przez Komisję Konkursową. Komisja ma prawo wybrać więcej niż jeden zwycięski projekt w każdej kategorii lub nie wybrać żadnego projektu bez podania przyczyny. Wszelkie nadesłane materiały nie będą zwracane. |